Wednesday, July 11, 2012

cloth pad pengenalan...


first of all, saya nak introduce dulu kat kawan2 @ kepada yang belum tahu. kalau yang dah tahu n kenal, abaikan yer. benda alah yang saya post kat sini ni, diberi nama cloth pad aka pad kain ( ala, anak beranak kotex, laurier n dll gtu ). cp ni saya buat sendiri. saya nak mulakan biz kecil2an. dari duk tanam anggur mandul, baik saya isi masangan buat cp. alhamdulillah, akhirnya saya dah dapat hasilnya. seperti yang kawan2 tengok kat bawah ni.
cloth pad ni terdiri dari dua bahagian. satu dipanggil " wing" dan satu lagi dipanggil "soaker"
( yang bahagian tengah tu)


haa, ini anak beranak cloth pad yang 99% hampir siap.
yang ni pinky family...mesti awek2 suka..haha. cute kan??? xpela, angkat bakul sndiri jarang2
yang ni lak purple..yang menyejukkan hati...nampak matang sikit la..huhu
yang ni lak...hijau keamanan ( just kidding aka jangan amik serius) kl pakai mesti rasa peace jer..huhu
uish..yang ni biru maa..biru yang tersohor...saper tak kenal..kui kui. PM kita pun kenal..
ok..yang ni sama corak...kecuali satu tu jer...



Kuning bersih... pilih jangan tak pilih!!! tapi tak siap lagi la... snap button belum beli lagi kat tiny cipan cengkudu... hehe

so kawan2, rasa2nya ok tak kerja tangan saya ni??? harap sngat dapat komen yang positif dari kengkawan seme..ok nak caw dulu...a

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...